ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

بی توجهی پژو ۴۰۵ حادثه آفرید | فوت سرهنگ پلیس‌راه در حین انجام وظیفه

  • کد خبر: ۸۴۹۸۷
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
  • ۲
بی توجهی پژو ۴۰۵ حادثه آفرید | فوت سرهنگ پلیس‌راه در حین انجام وظیفه
شب گذشته سرهنگ دوم سهراب عارفخانی در جریان تصادفی در آزادراه شهید شوشتری جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مشت، رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در توضیح این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته، تصادفی در آزادراه شهید شوشتری در پنج کیلومتری شهر ملک‌آباد میان یک دستگاه کامیون و تریلی رخ می‌دهد که سرهنگ دوم سهراب عارفخانی از پلیس‌راه به همراه خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی در صحنه حاضر می‌شود.

وی افزود: همزمان با انجام اقدامات در جریان این تصادف، در محور مخالف آزادراه، یعنی مسیر ملک‌آباد به مشهد وسایل نقلیه به‌دلیل تجمع خودروهای امدادی کنجکاو شده و توقف می‌کنند. سهراب عارفخانی در حالی‌ که لباس شبرنگ و چراغ لایتر پلیسی به‌همراه داشته، برای حرکت‌دادن خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه به مسیر مخالف جاده حرکت کرده و در حین عبور از عرض جاده با یک دستگاه پژو ۴۰۵ تصادف می‌کند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: این خودرو در مسیر ملک‌آباد به سمت مشهد در حرکت بوده و به‌دلیل تصادف و تجمع خودروهای امدادی در آن طرف آزادراه، توجهی به روبه‌روی خود نداشته که منجر به برخورد با نیروی پلیس‌راه می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدیث عارفخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
(شهید) شده پدرم نه فوت کرده
محبوبه خواجه بچه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
همسرم شهید شدن درحین ماموریت ودرحال انجام وظیفه بودن وبه خاطر مردم بوده که بهترین وباارزش ترین چیز دنیا که زندگیش بود دادوبه شهادت رسید در شب معراج پیامبر ص .انشالله خداخودش کمکمون کنه حداقل پیش شهدا روسفید باشیم وهمه رو شفاعت کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->